Selasa, 4 September 2012

ZIARAH HARI RAYA AIDILFITRI & MARHABAN 1433H/2012M









 
 Program kunjung mengunjung sambil bermarhaban sempena Hari Raya Aidilfitri 1433H/2012M, Taman warisan, Batu Pahat telah diadakan bermula pada 27 Ogos 2012  hingga 31 Ogos 2012. Kemeriahan aktiviti ini dengan adanya sambutan Jamuan Hari Raya Aidilfitri di setiap Jalan atau lorong mengikut jadual yang telah diatur. Jamuan penutup dan cabutan 'Keluarga Bertuah'  tahun ini diadakan di Jalan Warisan 6, Taman Warisan  pada  malam terakhir. Jumlah pungutan "Tabung Ukhwah Syawal" 1433H/2012M ialah RM 1000.00. Terima kasih dan tahniah  kepada semua yang telah menghulurkan sumbangan.

  AJK Pertubuhan Penduduk Taman Warisan, Batu Pahat mengucapkan jutaan terima kasih kepada warga Taman Warisan yang menjayakan aktiviti ini. InsyaAllah bertemu lagi di tahun hadapan. Mohon ampun dan maaf daripada AJK Pertubuhan Penduduk Taman Warisan. 

Akhirnya renungkan bait-bait kata di bawa :

Dalam rumah, ada manusia, dalam manusia ada hati... hati manusia yang berada di rumah itu lebih berharga daripada rumahnya.
Dalam kereta, ada manusia, dalam manusia ada jiwa... jiwa manusia di dalam kereta itu lebih berharga berbanding keretanya.

Nilai manusia bukan terletak pada barang-barang bernilai yang dimilikinya, tetapi pada hati dan amalannya yang dinilai oleh Tuhannya. 
- Pengerusi PPTW

Tiada ulasan:

Catat Ulasan