Selasa, 11 Disember 2012

MAJLIS SOLAT HAJAT, BACAAN YAA'SIN DAN DOA SELAMAT TAMAN WARISAN, PESERAI, BATU PAHAT.








Assalamu'alaikum Wr. Wb.
Pertubuhan  Penduduk Taman Warisan, Peserai, Batu Pahat  telah mengadakan Majlis Solat Hajat, Bacaan Yaa'sin dan Doa Selamat seperti ketentuan berikut :

Tarikh : 10 Disember 2012 (Isnin)
Masa : 8.45 malam
Tempat :  
Rumah En. Mohamad Halil bin Hassan (No. 8, Jalan Warisan 2)
*Solat Hajat khusus untuk kaum lelaki sahaja.

Majlis ini diadakan untuk Nur Aqliah binti Mohamad Halil anak jagaan En. Mohamad Halil bin Hassan dan Pn. Azlin binti Atan akan menjalani pembedahan jantung di Institut Jantung Negara (IJN)  pada 12 Disember 2012. Manakala Pn. Saleha binti Abd. Rahim (adik Pak Din) yang  meninggal dunia pada 8 Disember 2012.  Majlis tersebut sebagai tanda sokongan dan  mendoakan kesejahteraan kepada mereka. 

Pertubuhan Penduduk Taman Warisan, Peserai. Batu Pahat dalam majlis tersebut  telah menyampaikan 'Sumbangan Ukhwah' sebanyak RM 500.00  untuk membantu keluarga En. Mohammad Halil bin Hassan dan Pn. Azlin binti Atan bagi pembedahan puteri beliau Nur Aqilah. 'Sumbangan Ukhwah' RM 200.00 juga untuk Allahyarhamah Pn. Saleha binti Abd. Rahim. Mudah-mudahan usaha yang dilaksanakan itu akan dapat meringankan bebanan yang dialami oleh kedua-dua pihak.

Terima kasih kepada semua yang hadir. Semoga segala amal jariah dan bantuan yang semampunya kita berikan akan beroleh keberkataan dan keradhaan Allah.

- Pengerusi PPTW

Tiada ulasan:

Catat Ulasan